Власний досвід організації педагогічного процесу в дошкільному закладі за № 731 Печерського району міста Києва, керівником якого я мав честь працювати в середині дев'яностих: завдяки залученню до програми "Перші кроки" освітнього фонду "Відродження" в Україні, мені вдалося організувати педагогічно - виховну роботу в двох групах згаданого закладу наступним чином: - Наповнюваність групи - не більше п'ятнадцяти дітей; - Одночасна робота двох вихователів на зміні (із розрахунку 7-8 вихованців на одного педпрацівника) - чотири вихователі протягом робочого дня; - Роботу додаткового вихователя протягом зміни повністю оплачувала програма "Перші кроки"; - Помічники вихователя (також за рахунок фонду "Відродження") отримували доплату до основної зарплати, займаючи п'ятірку дітей, в той час, коли два вихователя проводили заняття (кожна із своєю п'ятіркою підопічних, для ефективності індивідуальної роботи). Завдяки програмі та фонду ді
То ж хотілося б почути Вашу думку, шановний Дописуваче, небайдужий до проблем освітян, які проблеми заважають дошкільному вихованню в Україні бути досконалим.
ОтветитьУдалитьНа мою думку, першочерговою проблемою є відсутність гідної оплати праці педагога / вихователя (мінімалкою оцінють наші керманичи працю вихователя - випускника ВУЗу): Україна сьогодні воює за власне незалежне майбутнє, а педагоги - це працівники ідеологічно - патріотичного фронту по вихованню гідного майбутнього покоління, то й оплата праці педагога / вихователя повинна бути відповідною.