ПЕВНИЙ ЧАС НАЗАД, ПИТАННЯ ВВЕДЕННЯ ЧИ НЕ ВВЕДЕННЯ ЗАСОБІВ АУДІО- ВІДЕОФІКСАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГА ЯК З ДИТЯЧОЮ АУДИТОРІЄЮ ВЗАГАЛІ, ТАК І З КОЖНОЮ КОНКРЕТНОЮ ДИТИНОЮ ЗОКРЕМА, Я ВИНОСИВ НА РІВЕНЬ ДИСКУСІЇ СЕРЕД ТОЇ АУДИТОРІЇ, МОДЕРАТОРОМ ЯКОЇ Я ПЕРЕБУВАВ. З ЧАСОМ, Я ПЕРЕКОНАВСЯ, ЩО АУДІО- ВІДЕОНАГЛЯД ПОВИНЕН ЗДІЙСНЮВАТИСЯ БЕЗПЕРЕРВНО ПРОТЯГОМ ВСЬОГО ПЕРЕБУВАННЯ ДИТИНИ З ПЕДАГОГОМ. А АРХІВНІ НАКОПИЧЕНІ ВІДЕОФАЙЛИ ПОВИННІ ЗБЕРІГАТИСЯ В АРХІВАХ ПЕВНИЙ ЧАС (СКАЖІМО - ОДИН МІСЯЦЬ: ЧАС ПОДАННЯ ПОЗИВАНОЇ ЗАЯВИ ДО ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ І СУДУ).
Популярные сообщения из этого блога
Всі напрями системи навчання, виховання дітей дошкільного віку в Україні, станом на сьогодні, перебувають в жалюгідному стані. Отже, що слід всім нам (фахівцям і батькам) робити, щоб вивести цю галузь освіти на рівень сталих / розвинених європейських держав, з відповідною організацією та оплатою праці педагога / вихователя, матеріальним, методичним забезпеченням педагогічного процесу, відповідно до програмових вимог, з урахуванням вікових особливостей вихованців ? З чого, на Вашу думку, слід розпочинати ? Що сприятиме досягненню мети, без досягнення якої, у будь-якої держави не буде майбутнього ? Бо саме цим дітям вже незабаром керувати країною.
Комментарии
Отправить комментарий