Власний досвід організації педагогічного процесу в дошкільному закладі за № 731 Печерського району міста Києва, керівником якого я мав честь працювати в середині дев'яностих: завдяки залученню до програми "Перші кроки" освітнього фонду "Відродження" в Україні, мені вдалося організувати педагогічно - виховну роботу в двох групах згаданого закладу наступним чином:
- Наповнюваність групи - не більше п'ятнадцяти дітей;
- Одночасна робота двох вихователів на зміні (із розрахунку 7-8 вихованців на одного педпрацівника) - чотири вихователі протягом робочого дня;
- Роботу додаткового вихователя протягом зміни повністю оплачувала програма "Перші кроки";
- Помічники вихователя (також за рахунок фонду "Відродження") отримували доплату до основної зарплати, займаючи п'ятірку дітей, в той час, коли два вихователя проводили заняття (кожна із своєю п'ятіркою підопічних, для ефективності індивідуальної роботи).
Завдяки програмі та фонду діти отримали нові / сучасні меблі та будівельні конструктори з натуральної деревини (а не з формальдегідної ДСП), побутову та оргтехніку тощо. 
    Не дивлячись на те, що батьківська платня за утримання їх діточок в таких групах була комерційно - договірною, кількість бажаючих до таких груп набагато перевищувала можливості дошкільного закладу, а географія щасливчиків, що виховувались у цих групах - усі райони Києва.


      

Комментарии

  1. Ще одною, не менш важливою проблемою, я вважаю відсутність організації праці вихователя: кількість вихованців на одного педагога не повинна первищувати восьми дітей в садковій групі, та чотирбох в ясельній. Відповідно в групі, квадратура якої повинна становити хоча б чотири метри на одну дитину, повинно бути три - чотири фахівця, що забезпечить якісну, навчально - виховну роботу педагогів з вихованцями протягом всього робочого дня.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога